keskiviikko 26. marraskuuta 2014 | 23.18

Tunnelma pläjäys

''Winter is coming.''
Ainakin pikkuhiljaa. 
Saan lisäpuhtia synkkään syksyyn kauniista asioista, kauniista kuvista, kauniista luonnosta, oon aika visuaalinen ihminen. Weheartitin selaaminen on koukuttavaa ja aattelin pistää tänne tällaisen tunnelma pläjäyksen. :)
Kuvat: weheartit.com





Tahtoisin vaan naimisiin.



Joulu on ihan ylivoimaisesti lempiaikani vuodesta, mulla alkaa joulun odotus valehtelematta jo syyskuussa, saatan silloin ostaa ensimmäisiä joululahjoja tai leipoa pipareita. Valkoinen ja hopea on lemppari sisustusvärejäni ja rakastan niitä värejä joulukoristeissakin eniten. Kämppiksen ja mun kotiin onkin tulossa valko-hopea joulu. 




Vaikka syksyllä onkin pimeää niin ruska-aika on älyttömän kaunista.


Mä en tiedä tuunko mä ikinä kasvamaan aikuiseksi. Oon edelleen yhtä lumoutunut disneyyn, keijukaisiin ja taikaan kun 5-vuotiaana. Ehkä musta vaan tulee vähän erilainen aikuinen. Ois maailman siisteintä elää edes yks päivä Helinä-keijuna. On kyllä ihan kivaa olla Bambikin. 

Oon sellanen haaveilija. Saatan viettää mun pienessä disneyprinsessakeijukaishaavemaailmakuplassa joskus niin pitkiä aikoja että kavereilla menee hermo. Unohdan koko ulkomaailman ja silmät vaan lagaa johonkin ja maalailen päässäni satumaamaisemia. Kaverit on antanut sanalle ''ignooraus'' uuden termin: ''bambeilu''. Pitää välillä vähän skarpata etten ihan kauhean epäkohtelias ole kamsuja kohtaan. :D




Tiikerit on musta älyttömän kiehtovia. 





Vuosi sitten otettu kuva musta ja luokkakaverista, tykkään tästä kuvasta jotenkin ihan hirmuisesti vieläkin.



Osatappa tanssia kuin ballerina.
Jos kuulokkeista tai kaiuttimista tulee hyvää musaa saatan alkaa tanssahtelemaan kuten pienenä, olin sitten kävelemässä bussipysäkiltä kotiin tai kotona, saatan näyttää vähän hupsulta.


Lisää tällasia? 

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä