lauantai 12. huhtikuuta 2014 | 2.06

Winter fairy

Tästä saatte vaan kuvia katseltavaksi, koska siitä on aikaa kun tämän meikin tein eikä mulla oo mitään muistikuvaa mitä käytin. :D Mutta siis niin tällanen talvikeiju, pidin meikin tosi ''yksinkertaisena'' tällaiseksi ''maskeeraukseksi'', itse en ole tähän oikeen tyytyväinen, harjoittelin tällä kulmakarvojen peittoa mutta multa puuttuu joko taitoa tai mulla on vaan liian tuuheat kulmat että sekään ei oikeen menestyksekkäästi mennyt. No, kuiteski. Kuvatkaan ei oo hyvälaatusia tällä kertaa kun evoilin taas jälleen kerran kameran asetusten kanssa (lue= en tarkistanut asetuksia).
Mutta tää meikki ei kyllä oo omasta mielestä parhaimmasta päästä ollenkaan, mutta julkastaan nyt kuitenki. :P

Mulla on niiiiin monta juttua ja ideaa mielessä että tuntuu että pää räjähtää, pakko saada kaikki tehtyä ja ideat toteutettua mutta kun on krooninen kamala väsymys koko ajan ja ei yksinkertaisesti edes ole aikaa! Niin mun pää sanoo kohta poks. Meikki- ideoilla mua saa kuitenkin aina heittää. :)






xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


10 kommenttia:

  1. Musta tuo meikki on tosi upea! Ja oon ehkä ihan sokea juntti tällasissa asioissa, mutta ennenkun luin tekstin, luulin ihan tosi että oot nyppiny kulmakarvat melkein kokonaan pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoo no kiitos paljon! :) vähäsen kyllä photoshopilla korjasin pari pikku virhettä mutta muuten kai sitten meni ihan hyvin toi kulmakarvojen peitto. :)

      Poista
  2. Siis todella onnistunut munki mielestä toi meikki! :) Todella hyvin oot kyllä tossa kulmakarvojen peittämisessä onnistunut. Ja harjoitus tekee mestarin!

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä tää on todella onnistunut! :)

    VastaaPoista
  4. Toi sun photarointi on ihan törkeen näköstä :D Ei sitä blurria tarvii ihan noin hirveesti käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hupsista :D teen jatkossa paremmin ettei sul tuu paha mieli enää :)

      Poista
  5. tykkään tosi paljon täst meikist! wauu (:

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä