perjantai 21. helmikuuta 2014 | 9.39

Angels ♥

Hei vaan moi! :) Ennen joulua sain jostakin koulun valokuvaustehtävästä vision enkelikuvista (mad photoshop skills...), mainitsin kaverilleni Adille koulussa tästä mun ideasta ja Adi sano että käydään hakemassa kamera ja tuumasta toimeen. :D Alettiin sitten kuvailemaan ja photoshoppaamaan. :) Jokainen kuva on meidän kummankin ottama (Adi kuvas mua ja mä Adia ja yhdistettiin photarissa), mä oon photoshopannut kaksi ekaa ja Adi kaksi vikaa kuvaa. :) Tässä on teille enkeli kuvia presented to you by Ida&Adi :D





Kiitos Adille ja kertokaa toki kaikki mitä tykkäätte ja haluutteko enemmän tällasii postauksia jne :)
xoxoxoxoxooxoxo
♥: Ida

17 kommenttia:

  1. siivet vähä sivulla tokassa kuvassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en saanu niit laitettuu järkevämmin koska evo :D

      Poista
  2. Vähänkö ihania kuvia! (: Ja tosi kiva toi enkeli idea tossa, itekki joskus miettiny et tommosia ois kiva muokkailla, onneks joku otti toteutukseen tänki!

    http://foreveryours-laura-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :) I'm just so mesmerized by angel stuff :>

      Poista
  3. kolmannessa kuvassa on jotain, kylmät väreet tuli.. todella upea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se oli itseasiassa ensimmäinen meidän ottama kuva ja ensimmäinen idea noista kuvien asetelmista ja se on myös munkin lemppari. :)

      Poista
  4. Aivan mahtavia kuvia! Kolmas kuva on jotenkin kiehtova ja tunteikas:) Tykkäsin todella!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Voisin kehitellä lisää tän tyylisiä :)

      Poista
  5. Ihania noi kuvat! :o

    http://ilonasusanna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. kivoja kuvia! mulla ois mun blogissa sulle vähän erinlaisempi haaste kuin tavallisesti :)http://sandrajaharmonia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Voi hurja ku on kivoja kuvia! Miten nää on siis tehty? :)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä