tiistai 28. tammikuuta 2014 | 23.19

Zombie 3.0

Tää on nyt kolmas zombie maski mitä oon tehny ja mun mielest on hauska nähä miten oon kehittyny kun katson noita aiempia. :D Laitan mun zombie maskin evoluution vaikka tohon loppuun :D Käytin tähän shockwavesin hiusvahaa, coastal scentsin 252 sävyn luomiväripalettia, kasvomaaleja ja tekoverta. :) Olisin halunnut tehdä vielä enemmän syödyn ja mätääntyneen näköisen zombien mutta tää saa nyt kelvata. :D En noihin ruhjeisiin oo niin tyytyväinen, mutta ällöltä toi näyttää and that means my job here is done. :D





ps. tältä mä näytän ilman meikkii
no ei


Ja tossa mun zombie maskien evoluutio, toi ihan ensimmäinen melkeen vuosi sitten tehty on tommonen teatterimainen, toka on warm bodies inspiroitu ja tää vika on nyt ihan wannabe zombie. :D
Heittäkää mua meikki/maski ideoilla :)

xooxoxoxoxoxoxooxoxo
♥: Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä