sunnuntai 5. tammikuuta 2014 | 9.01

Maski: Constant smile

Holaa! Tää on eräänä iltana tylsistyneenä tekemisen puutteessa toteutettu maski mitä halusin kokeilla pohdittuani pitkään miten saisin sovellettua arpivahaa. Olen käyttänyt shockwavesin hiusvahaa mutta se on liian tahmeeta ja liian löllöä ja sitä on tosi vaikea työstää! No jaan nyt teidän kanssa salaisuuden miten saa tehtyä arpivahaa. Leivo hiusvahaa vehnäjauhojen kanssa! :D Ja kirjaimellisesti leivo, pyörittelin hiusvahaa ja jauhoja kuin pullataikinaa niin kauan että tuloksena oli helposti työstettävä mömmö. :D Ja tähän maskeeraukseen oon kyllä tosi tyytyväinen, vaikka itse sanonkin!

Jos tykkäät näistä maskeerauksista, niin kato mun blogiarkistosta syys-loka-marraskuu ja erityisesti lokakuu, sieltä löytyy pläjäys ällötyksiä ja muita. :)

Kysymyksiä teille lukijoille (anonyymitkin voi kommentoida): 1. Mulla on nyt 200 lukijaa täynnä jos lasketaan yhteen bloglovinin ja bloggerin lukijat, laitanko lupaamani videon nyt vai vasta kun bloggerissa on tuo määrä täynnä? 2. Mitä meikkejä/maskeja/postauksia haluaisitte nähdä lähitulevaisuudessa? Oon koko loman pähkäillyt noita ihan meikkimeikkejä eikä ideoita vaan jotenkaan tuu. :(

Maskista: Idea oli Jokeri-tyylinen revitty suu and now I'm always smiling. :D Tuotteina käytin shockwaves hiusvahaa + vehnäjauhoja, kasvomaaleja (en muista merkkiä), br lelusta ostettua tekoverta, fit me meikkivoide sävy 110, lumene shine & redness eliminator powder.









♥: Ida

24 kommenttia:

  1. vautsi! miten tämmösen saa aikaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pyörittelin hiusvaha+vehnäjauhomömmöstä pötkön, laitoin kummallekkin puolelle suuta ja blendasin sen ihoon ja tein halkion keskelle, sitten vaan tekoverta ja maaleja :)

      Poista
  2. Nää on niin huippuja! Sain joskus about 10vuotta sitten sellasen kirjan, jossa oli kaikkia arpivahan käyttövinkkejä yms, mutta ne kuvat oli niin ällöjä ja aidon näkösiä, etten pystyny tekemään niitä. Nyt vois ehkä jo uskaltaa kokeilla. :D Sellasta oon kuitenkin miettiny, että miten hyvin noi pysyy naamassa? Et jos johonkin halloween hippoihin joskus tekee niin alkaako vahat valua naamasta illan hikoilun myötä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hmm vaikee sanoo mä en ikinä pidä noita kauaa naamassa. :D Mut veikkaan et toi hiusvaha+jauho mömmö pysyy ihan ok..? :)

      Poista
  3. Näyttää aidolta! o: Tosi hieno. :) Kiva blogi sulla muutenkin!

    http://helja-onesteptomylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mistä tekoverta? haluisin ite oppii tekee kaikkee tämmöstä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tos purkin ei lue mitää merkkii, mut jumbon br lelusta ostettu makso joku 4e, mut en suosittele se on ihan kuraa! :D tosi vaikeeta kun se on sellaste geelimäistä mitä ei saa helposti laitettuu tollaseks valuvan näköseks vaan jaa sellasiks limapalluroiks :D mut esim. punanaamio.fi:ssä on erilaisii tekoverii suht halvalla, kandee kattoo sieltä :)

      Poista
  5. Tää on hieno! :) Mun poikaystävä haluis kavereineen kans jotai tän tyylisiä, ne ku toimii mun harjotuskappaleina..:D pitänee joskus tehdä niille kaunis hymy!
    Tässä se blogini-> http://toisenlaistataidetta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihan mielettömän upee! Pakko kyllä kokeilla itsekin tätä joskus, tuto olis hirmu kiva! ;)

    VastaaPoista
  7. Tosi onnistunut kyllä! Hirrrrveän hieno ;) Mua kyllä vähän epäilyttäis laittaa hiusvahaa naamaan, mistä oot tämmösen löytäny arpivahan tilalle? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :> mä joskus mietin kun mulla ei ollu mitään maskeerauskamppeita että vaha kun vaha ja pöllin nykyään eksäni hiusvahan ja kokeilin, siitä asti oon käyttäny hiusvahaa mut nyt keksin sekottaa jauhoi sekaan :D mul on atooppinen iho eikä se oo reagoinu tolle mitenkään :)

      Poista
  8. Yks kritiikki: meikkipohjat! Ne näyttää suunnilleen jokaisessa meikissä, itselles ja kavereilles tehdyissä meikeissä, hirmu raskailta ja paksuilta, sana joka kuvaa ois "cakey".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikeassa, mä vaan tykkään itseäni pakkeloida aika paljon :D ja osa täällä blogissa esiintyvistä malleista tykkää myös paksummasta meikkipohjasta, niissä olen sitten vaan toteuttanut asiakkaan toiveen :) mutta en muuten muille laita kiloa pakkelia, mulla on vaan pahan ihottuman raiskaama iho mikä näyttää aika kamalalta ilman paksua pohjaa, osa myös että siitä ihottumasta jäänyt huono itsetunto ihon suhteen miksi käytän paljon meikkiä. :D

      Poista
    2. Okei. :D Mutta paljon meikkiä ja kuiva iho ei tarkota, että ihon tarvii samalla näyttää paakkuselta. Kannattaa hommata esim. Urban Decayn All nighter tai B6 - makeup setting spray. Se auttaa "sulattamaan" meikin kasvoille, ja tekee meikistä heleemmän näkösen. :)

      Ja kuiva iho on niin argghh, onneks itelläni on jotenkin kummasti vuoden sisään vaihtunu iho kuivasta jopa vähän rasvottuvaks, niin nykyään enää suunympärys on ku hiekkapaperia talvisin. :S

      Poista
    3. jep dat sucks :( kiitti vinkeistä )

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä