perjantai 10. tammikuuta 2014 | 10.18

Instantly put it on instagramm

Holaa! Jos pitäisi valita niin mun lemppari some ois instagrammmm! En oo mikään himokäyttäjä enkä seuraa paljoa ihmisiä/minulla ei ole paljoa seuraajia, mutta tykkään siitä jotenkin paljon enemmän kuin facebookista tai twitteristä tai muista. :D Päätin siis tehä teille Instagram postauksen! Voin laittaa näitä vaikka kerran kuussa jos tykkäätte? :)

Mikä on teidän lemppari some? Heitelkää Instagram nimimerkkejänne että voin käydä seurailemassa PLUS INSTAGRAM KILPAILU:
Olen kuuluisa duckface ilmeestäni kuvissa, koska miksi yrittää näyttää hyvältä näyttäen oikeasti tyhmältä kun voi tarkoituksella näyttää tyhmältä jolloin kaikki tajuavat että oooh she's just being funny. :D Ottakaa itsestänne duckface selfie ja postatkaa se instagramiin hashtagillä #vavavoombyida , minua eniten miellyttävin duckface kuva pääsee shoutout meiningillä tänne blogiin ja postaan sen myös mun ig. :) AIKAA VIIKKO!

MINÄ INSTAGRAMISSA!


Minä ja feikki polkkatukka :D


 Ida ilman meikkiä + hennatatska jonka tein muutama kuukausi sitten :)


Pikkusisko XXX DUCKFACE


OOTD


Me and my bestieehh uutena vuotena :) DUCKFACE


Good luck everyone :) ps. 1 vailla 200 lukijaa!! Kohta puolia laitan video tulee :)
Have a happy weekend everyone! 
xooxoxxooxoxoxoxox

♥: Ida

12 kommenttia:

  1. Instagram on kyllä ehdottomasti paras! Mut löytää sieltä nimimerkillä juliadnp :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Instagram on kyllä mahtava sovellus :) oon siellä : marinaaaaaw (: tein tosiaan pari päivää sitten instan niin ei ole kuvia kun yksi :D

    VastaaPoista
  3. Vitsi oot nätti :) asutko muuten Lohjalla vai missä kun huomasin facebookissa et oot käyny Luksiassa koulua? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) käyn lohjalla koulua mutten asu siellä :)

      Poista
  4. Insta on kyllä parasta! Oon siellä nimimerkillä cottoncandymaker :3

    VastaaPoista
  5. Insta on kyl yks parhaista ! Sinne voi lisäillä kuvia kokoaja toisinku facebookissa, jossa siitä vois tulla sanomista.. anskujau igssä ja seuraankin sua jo! C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei nii siis pitääkö valita vaan 1 kuva sinne kisaa vai saako niit olla pari? :D

      Poista
    2. saa laittaa ihan kuinka monta vaan :)

      Poista
  6. tulikohan mun kommentti.. :DD no mutta, seuraan sua nimellä hepexxx :)

    VastaaPoista
  7. Instassa Sassuliini.

    Blogi: http://sarasfablife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Vitsit kun oot niin kaunis ilman meikkiäkin! :)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä