torstai 23. tammikuuta 2014 | 0.37

200 Lukijaa + kuulumiset + instagram kilpailu

Hei vainn. :) Ensiksi tahdon kertoa miksi postaustahti on viime aikoina hiljainen. Eilen oli koulullani alani 10-vuotisjuhla, jossa minä ja kolme kamustani oltiin bändeilemässä. Harjoittelu on siis vienyt huiman osan ajastani minkä takia en ole kerennyt blogia ylläpitää täydellä teholla, nyt on juhlarumba ohi ja voin siis palata normaaliin elämään. :) Kerron juhlista enemmän tulevaisuudessa, ajattelin tehdä siitä oman postauksen. :) ps. Unicorns gonna unicorn olen nykyään vaaleanpunainen! :)


Teitä on nytten 200!! Uskomatonta! Kiitos teille kaikille you make my day you make my life! :D Oon niiiin ilonen teistä ja teidän ihanista kivoista sanoista, kiitos paljon. :) Laitan lähipäivinä videon tulemaan, sen minkä lupasin laittaa, kun teitä on 200 :)


Ja sitten: instagram kilpailuni voittaja onnnnnnnn ANSKUJAU
piti ottaa duckface kuva ja laittaa hashtag #vavavoombyida ja tän tytsyn duckface oli aika ihku!


Alan nyt postailemaan vähän enemmän ja mulla on itseasiassa nyt toooosi hienoo matskuu tulossa joten stay tune! :) 
xoxoxoxoxo

♥: Ida

4 kommenttia:

  1. miks oon huvittunu, kun nään ton kuvan noin isona :D
    oon muuten ihastellut sun hiuksia pitkään, oot muutenkin ihan älyttömän kaunis, en tiiä oonko asiasta jo maininnu mutta noi hiukset on upeet (: !

    VastaaPoista
  2. Ihana tukka! Just mietin et värjäisinkö pastellivioletiksi vai vaaleanpunaiseksi oman tukkani :)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä