keskiviikko 4. joulukuuta 2013 | 9.04

Work hard play hard

Aattelin kirjotella välillä muustakin kun kosmetiikasta. :) Mulla päällimmäisenä viime aikoina mielessä on ollut koulu. En oo oikeestaan hirveesti muuta tehnyt kun vaan ollut koulussa, haha nolife. :D Eli kerron nyt siitä kuvien kera! Media-assistentti alalle meno oli varmaan paras valinta mitä oon ikinä tehny! Meijän alalla on ollu mielettömän hauskaa, mielenkiintosta ja kivaa mut samalla tosi vaativaa, jotku jutut on tosi vaikeita muistaa mut kyyl se tästä kun on ala joka kiinnostaa. :) Koulussa mulla on mun ikioma crew johon kuuluu Santeri, Adi ja Marko ja pelleillään päivät pitkät yhdessä, ne on mun pikkuvelii. :))  Laitan tähän vähän kuvia meijän harjotuksista ja pelleilyistä. :) Tehdään koulussa kirjaprojetkia, eli tehdään kirjat itsestämme ja tässä ekana kuva minkä Marko otti minusta ja minä muokkailin photarilla kirjaa varten. :)


Tässä kuvassa välittyy erittäin selkeästi tunne jonka koen joka päivä uudestaan kun aina ei poikien kanssa mee niinkun elokuvissa. :D YRITETTIIN ottaa kuvia kirjaprojektia varten.
Pojat vasemmalta oikealle: Adi, Santeri, Marko.


the duckface crew, koska duckface ei kuole koskaan! Photoshoppasin Markon ja Santerin mukaan, tää on tehty meijän luokkakuvasta missä Marko ja Santeri istu kauempana. :) Erittäin hyvälaatuisia nämä jotkin kuvat. :D


 Studiovalokuvausharjoituksia, kuvan ottanut Santeri, kaulassa nälkäpeli 2:n ennakkonäytöksesta saatu kaulakoru. :) (sponsori glitter, arvo 25€)


Mustavalkokuva harjoitus, aiheena ystävyys :) kuvan ottanut Marko
Kuvassa Adi, the brother from another mother!


Mustavalkokuva harjoitus, aiheena yksinäisyys, kuvan ottanut Marko. :)


Näpsäsin jo koulun alussa valokuvausharjoituksissa Adista tällaisen kuvan!


Jammaillaan tosi usein koulun studiolla ja välillä äänitelläänkin (tai ainakin melkeen aina se on tarkoitus mutta monesti jää kummasti tekemättä :D) Santeri on usein äänimiehenä, Marko ja Adi soittelee kitaroita ja minä laulan. :) Joskus myös itsekkin soitan kitaraa mutta pojat on mua parempia. :D


Photoshop harjoitus, Adibell (kummatkin kuvat by me)


Nää on niitä kuuluisia yrityksiä saada hyviä kuvia otettua esim. kirjaa varten mutta jotka jotenkin jännästiiii epäonnistuu. :D


Nää ohjelmat mitä harjotellaan on jotkut toooosi vaikeita tällaselle tytsylle joka ei ennen oo tollasia hienouksia käyttänyt! Tältä näyttää mun kirjaprojekti :D -->


Studiovalokuvausharjoitus, kuvassa my bro Santeri ja räpsäissyt minä. :) Santeria oli ihan mahdoton yrittää valokuvata kun on niin eloisa lapsi!!!! Ja riiviö, mur. 


Musiikkihommissa Adin ja Markon kanssa, Santeri on kameran takana hengessä mukana!



My little brothers always got my back! Välillä osaavat käydä hermoille että saa repiä hiuksia päästä mutta yleensä kaikki sujuu mukavasti ja on kiva tuntea kuuluvansa porukkaan. :) Osaavat myös pelata korttinsa hyvin että kun pojat huomaa että mulla on pinna kireellä niin ovat tosi ihania sitten. :) Ihan niinkun oikeet pikkuveljet! :D Koulussa mä oon kaikista eniten tykänny videokuvaamisesta, valokuvaamisesta, kuvien muokkaamisesta ja videoiden editoinnista. En mikään pro ole (todellakaaaaaan!) mutta niitä on kiva tehdä. :) Ollaan kanssa harjoteltu html-koodaamaan nettisivuja, logojen tekemistä, lehtien ja kirjojen taittoa, yms yms yms yms, html koodaamiseen meni niiiin pahasti hermot se ei oo mun juttu ollenkaan mutta onneks se loppu kun jakso vaihtu just. :) Tehään hirveesti tehtäviä oon yrittäny varoo unohtamasta palautuksia mutta kai tääkin totuttelu kysymys. :D 

Muistakaas käydä kurkkaamassa kauneusgurujen joulukalenteria missä olen mukana, täältä pääset tämän päivän luukkuun: 
http://www.youtube.com/watch?v=GFDYjGlQoqE
 ja infoboksissa kaikki edelliset, joka päivä on eri kauneusguru tekemässä kalenteriluukkua ja Santeri auttoi mua muokkailee introt näihin videoihin (oikeestaan se meni niin että Santeri teki kun mä katsoin vierestä:D) hirmuvaikealla ohjelmalla mistä en tajua yhtään mitään!

Ja toinen juttu, alkaa lähestymään lukijamäärä tuota maagista kahtasataa! Olen luvannut tehdä videon kiusaamisesta ja masennuksesta kun poksahtaa rikki tuo 200 lukijaa. :) Noita videoita on jo netissä paljon mutta haluan kantaa oman korteni kekoon. Jos tykkäät blogistani, liity siis ihmeessä lukijaksi bloglovinissa tai googlen käyttäjäraadissa, linkit tuossa sivussa. :)

Hyvää joulunodotusta kaikille
xoxo
♥: Ida

6 kommenttia:

  1. Tuo kuva sinusta sivuvalossa, IIIIHANA. *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :33 hyvä kamera ja studiovalot tekee ihmeitä naamalle jos toiselle xD

      Poista
  2. Miun blogissa olis siulle haaste :3 http://madmommys.blogspot.fi/2013/12/chapter-19-haaste.html

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä