keskiviikko 11. joulukuuta 2013 | 8.41

OOTDs

Mä alan pikkuhiljaa jo suunnittelee mun kannanotto videon kuvaamista, mulla siis on tavote että jos saan 200 lukijaa niin teen videon masennuksesta ja kiusaamisesta, koska sitä on Suomessa LIIAN paljon! Haluun kantaa oman korteni kekoon ja tehdä sen pienen asian mitä voin itse tehdä, eli kertoa oman tarinani, siispä, jos pidät blogistani, niin liity ihmeessä lukijaksi. :)
Tässä vähän viime aikojen asukuvia, nothing too special mutta aattelin teille vähän vaihtelua. :)

Paita: Stockan outlet, legginssit: Lindex


Villapaita ja legginssit: H&M (alla)



näytämpä tuhdilta tossa istumiskuvassa. :D, paita en tiiä mistä, samat leggarit ku ekassa
kuvassa, rukousnauha gina tricot (yllä)


Paita ja space legginssit Lindex, kaulakoru saatu synttärilahjaksi :) (yläpuolella)


 Tää on mun synttäri OOTD! Mekko seppälästä. :) leggarit+neule H&M (yläpuolella)


Farkut Gina Tricot, Paita Gina Tricot (yläpuolella)



Villapaita Lindex, vaaleenpunaset feikki converset stadium, huvi H&M, rukousnauha espanjalaisesta kirkosta. :) Tää asu on esiintynyt blogissa aiemminkin, mut laitoin sen uudestaan, kun toi on mun ida goes comfy asu missä mulla on mielettömän mukava olla. :D 

Tämmösii :)
xoxo
♥: Ida

8 kommenttia:

  1. Aivan ihania! ♥ Rakastuin noihin armeijalegginsseihin ja tottakai noi galaxyleggarit on pakko mainita..! Sun hiuksetki on niin ihanat! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :) Tykkään tosi paljon erilaisist leggareist, kiitos paljon!! <3 :)

      Poista
  2. Yleensä en jaksa edes katsoa päivänasukuvia, kun oma pukeutumiseni on niin omaa tyyliäni, että kaikkien muiden vaatteet tylsistyttää mua. :D Mutta näissä sun on sentään jotain katsottavaa! :D Tykkään erityisesti sun synttäri OOTD:stä ja sitten noista avaruuslegginseistä. :D

    VastaaPoista
  3. Ihania asuja! Ensimmäisen kuvan hiustyyli on upea, voi kun itsekin olisin yhtä taitava laittamaan omia hiuksiani!:D

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :)) Toi on mun lempparikampauksista, eikä sitä oo todellakaan vaikee tehä! Kiharra tukka, hiukset ponnarille, pinnejä sinne tänne ja pow :D

      Poista
  4. Sulla on tosi erikoinen tyyli ja se todellakin sopii sulle tai kovin moni ei voi näyttää noin kivalt esim "avaruusleggingsit" jalas! :) mietin vaan tota sun videon aihetta, koska eiks se oo vähän itsestäänselvää et kiusaaminen on väärin ja lapsellista, siitä puhutaan niiin paljon koulus ja annetaan tietoa muille esim mitä kaikkee siitä seuraa. Luulen, et sun lukijaryhmässä on sen verran kypsiä ihmisiä että ymmärtää sen. Minusta joku tosi sulle läheinen aihe tai joku mist oikeest huomaa et sulla on mielipide ja sanottavaa ja mist voi kertoo silleen pilke silmäkulmassa ois parempi:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon, ihana kuulla että jonkun mielestä oon erikoinen! :D ja you got a point there :) mulla on tosin aika suuri ala-aste ikäinen seuraaja kunta mun 10v pikkusiskon ansiosta, siis anoina seuraavat ofc mutta anyway, suurin osa on kyllä varmaankin hiukan kypsempiä lukijoista jos niitä ei lasketa mukaan. Mä oon kuvannu sen videon jo ja kun oon luvannu sen laittaa niin laitan (sit kun on 200 lukijaa) mutta voisin tehdä myös tollasen videon mitä ehdotit, toi oli tosi hyvä idea ja kiitos siitä. :)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä