maanantai 9. joulukuuta 2013 | 5.47

Kauneusgurujen joulukalenteri 9. Luukku ♥

Hei kaikille! Pääsin mukaan tekemään kauneusgurujen joulukalenteria ja tänään, yhdeksäntenä joulukuuta saan kantaa korteni kekoon, ja ehkä myöskin parina muuna päivänä joulukuussa ;) Minun luukkuni käsittää tänään pikkujoulumeikki tutorialin! Käykää tilaamassa ja kattomassa muiden kanavat ja luukut jos ette ole jo käyneet. :) Tässä videossa on sitten editointi kökköstä ja en kyllä tiiä mitä oon ajatellut kun oon samaan aikaan musaa kuunnellut mutta yritys on ollut kova tuottaa teille mukava luukku. :D Kreisibailailen ja outoilen myös yksinäni videolla, perus mä. :D + random spotify soittolista jeejee en mä oikeesti kuuntele robinii enhän :)) no ei robin on ihana ♥

1. luukku Maano
2. luukku Mizz Annie
3. luukku Kinuski ufo
4. luukku Makeup Pirita
5. luukku HelmisLifestyle
6. luukku Giiagiu
7. luukku Anni S.
8. luukku Maano
kanavat jotka myös mukana: IdaAmandaMakeUp (ja minä :D)

Tuotteet:
maybeline color tattoo valkoinen
lumene blueberry musta kajal
paese valkoinen shimmer luomiväri
paese luomiväri trio (koulussa kiireessä kirjotan niin
en muista sävyä mutta hopea, liila, tumma hopea)
MAC mineralize eyeshadow sävy cinderfella
make up store pigmentti mercury
rimmel glam liquid liner
coastal scents 252 sävyn paletti
sleek paletti au naturel
H&M timantteja
H&M ripsari
falsies
inglot nude lipstick









Hyvää joulun odotusta kaikille!!!
xoxoxoxooxxo
♥: Ida

9 kommenttia:

  1. Tosi ihana meikki =)!

    VastaaPoista
  2. sulle on haaste! :)
    http://lifeofmaterialist.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
  3. Tykkään kovasti tällaisista meikkijutuista! Ennen pelkäsin meikkaamista kovasti, kun olin siinä huono ja pelkäsin, että näytän naurettavalta, jos yritänkään. Youtuben avulla sitten harjoittelin ja kävin koulussakin joka päivä tosi raskaat meikit naamassa. :D Nykyään oon jo sitä mieltä, että on ihan sama näytänkö naurettavalta, kunhan itse pidän meikistäni. Tykkään myös sun meikkityylistä tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Oot ihan oikeassa tossa, mäkin meikkaan aika vahvasti ja kaikki aina sanoo että Ida et tarvii noin paljon meikkiä, no mutta kun mä tykkään!! :D

      Poista
  4. Hei Robin on aika ihana! ♥
    Makee meikki. Mun kärsivällisyys ei riittäis ikinä tuohon.

    VastaaPoista
  5. löysin youtubesta kaverin kanavan kautta tän jutun ja ihastuin niin että jään sua lukee!

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä