tiistai 17. joulukuuta 2013 | 22.44

11 things about me TAG

Kiitos kahdelle haastajalleni, päätin tällä kertaa tehä Pinderellan version haasteesta. :) Eli tää on 11 asiaa minusta haaste, oon tän tehnyt aiemminkin mutta halusin nyt tehdä sitten uudestaan kun tää on kiva. :D KOSKA olen tehnyt tän aiemmin (en tiiä saanko tehä uudestaa mut mä haluuuuun), laitan tähän tällä kertaa faktoja, joita moni ei minusta tiennytkään ;)
Säännöt kuuluu näin:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Here goes. :)


11 asiaa minusta:9
1. Mulla on kaks toooodella outoa pelkoa. Mulla on E.T ja perhosfobia (kammoksun myös muita ötököitä mutta perhoset on kaikista pahin!!) Eli pelkään E.T avaruusolentoa niin paljon että saan lähestulkoon paniikkikohtauksia jos nään sen ruman pärstän jossain. :D Ja perhosissa oli päivä tai yöperhonen nii ne on kamalia. Juoksen karkuun kiljuen ja panikoiden niinkun muut tytöt jotain amppareita. Niitä mä tas en pelkää. :D
2. Oon sukua Japanin ex-keisarille Hirohitolle (1926-1989), Oulun yliopistossa tehty sukututkimus todistaa. :D Oonkohan mä sen takia näin lyhyt? :PP
3. 14-vuotiaana surffaillessani netissä näyttöön pomppasi banneri että olet voittanut blaablaablaa, jotka yleensä on viruksia, no olin tarpeeksi sinisilmäinen uskomaan niin voitin sitten vahingossa koko perheen reissun Floridaan ja Bahamalle. :D Siellä oltiin sitten kaks viikkoa jouluna 2008. :)


4. Oon kamala lukutoukka, mulle ei tuota mitään ongelmaa lukea 700-sivuinen kirja alle kolmessa päivässä. :D
5. Ihmiset sanovat että naurustani (sillon kun repeän oikein sydämeni pohjasta) saisi youtube hitin. :D Ja tykkään nauraa sydämmen pohjasta, siitä tulee iloinen olo!
6. Olen todella lapsenomainen, nautin ihan oikeasti disney-elokuvien katsomisesta ja lapsenomaisesta elämäntyylistäni. :)
7. Olen käynyt Idolssissa 16-vuotiaana (kaverit yrittää saada mua menemään uudestaan mutta nääääh :D).


8. Ida sisältää monia erilaisia äänitehosteita, monet mitä kummallisempia, esim. kun minua tökkää kylkeen, sanon aina hei. Aina. Dunno why. :D
9. Olen muuttanut elämäni aikana ainakin 13 kertaa. 
10. Tutustuessani uusiin ihmisiin vaikutan aina ujolta pikkutytöltä, pikkutyttö oon aina mutta kun muhun alkaa tutustumaan, I just get weirder and weirder and crazier and crazier. :D Nauran kovaa ja mua ei hävetä MIKÄÄN. :D Heittäydyn kaikkeen 100% ja se saatta olla joidenkin mielestä vähän pelottavaa. :D
11. Osaan piirtää. :P


1. Miksi aloitit bloggaamisen?
-ensiksi kotisivu meiningillä (koska freelance-meikkaaja) mutta sitten ajatteli että no miksipä en aina postailisi tehtyjä meikkilookkeja ja siitä se ajatus sitten lähti. :D
2. Suosikki elokuvasi/tv-sarjasi?
-Ähh näitä on liikaa aina kun multa kysytään tää kysymys nii unohan jonkun... Amelie on lempileffa joka on ja pysyy, niitä muita sitten on paljon.. Pieni Merenneito! Sarjoja on sitten kans sata. Frendit, Täydelliset naiset, Pako, Game of thrones, Band of Brothers yms :D
3. Suurimmat haaveesi?
Jäätävä uraputki kaikilla kolmella ammattihaarallani eli musiikki, media-ala, meikkitaiteilu. :) Ja tietysti tulla oman disney-prinssini löytämäksi. :)
4. Lemppari blogisi?
Own special place, Hetkessä, Cotton candy clouds, Saara Sarvas, Sandra Holmbom
5. Unelmatyösi?
kohta 3 :)
6. Oudoin tapasi?
no varmaan se että sanon hei aina kun mua tökkää kylkeen D:
7. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
IHAN KAIKKEA paitsi iskelmää. :D Kaikkee liian mainstreamii ja ihan kaikkee muutakin. :)
8. Mitä ilman et voisi elää?
Musiikki, taivaanisi, perhe ja ystävät. :) xxx
9. Lempivärisi?
Vaaleanpunainen!
10. Lapsesi/lastesi nimet? (Jos ei ole lapsia, minkä nimen antaisit jos nyt saisit vauvan)
En ihan vielä oo päättäny xD NO OKEI TIEDÄN että haluan jonkun erikoisen nimen jota ei ole muilla koska olen itse niin tylsä kuin ida. Heprealaiset nimet on tosi nättejä ja haluun mun lapselle heprealaisen nimen. :) Mut ei mitään Khsjahsjhiiihaja mitä on vaikea sanoa ja mikä on liian eriskummallinen, sellanen erikoinen, uniikki ja Suomeenkin sopiva nimi. :)
11. Suosikki juhlapyhäsi? Miksi?
JOULU!!! Koska friends and fam, chillin', rauha, rakkaus, everything. :) ja uskovana tietysti se, että se on erään mahtavan tyypin synttäripäivä. :)


Mun kysymykset haastamilleni :)) ->
1. Onko Robin ihana? (tähän on vain yksi vastaus eli JOOOOOO)
2. Mikä on parasta bloggaamisessa?
3. Video- vai kuvapostaukset?
4. Kesä vai talvi?
5. Olisitko mielummin hipsteri vai pissis? :D
6. Lempipaikkasi koko maailmassa?
7. Oletko eniten urheilullinen, matemaattinen(/looginen) vai taiteellinen?
8. Single or taken?
9. Suurin unelmasi? :)
10. Mitä kivaa sinulle on tapahtunut tänään? :)
11. Mistä HALUAISIT tulevaisuudessa blogata? :)

JA TITITITITITITITITTII HAASTAN………………


HAPPY HUNGER GAMES AND MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR


xxooxoxoxoxoxoxo
♥: Ida

4 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä