keskiviikko 6. marraskuuta 2013 | 23.21

Music speaks my mind and friends keep me smiling

Heii teen tässä ensimmäisen ei mitenkään kosmetiikkaan liittyvän postauksen. :D Mä oon jo muutamassa postauksessa sanonutkin mutta haluun vielä kerran sanoa että oon ihan mielettömän ilonen teistä uusista lukijoista! Teitä tuli viikon sisään hirvee rynnäkkö ja teitä on jo yli 140!!! Ei siitä kovin kauaa ole kun iloitsin kolmennenstakymmenestä lukijasta. :D Teijän kommentit piristää mun pimeitä syksypäiviä, kiitos niistä. :)

Mä ajattelin, että jos saatais 200 lukijaa täyteen, niin mä voisin tehdä videon vähän vakavammasta aiheesta, eli koulukiusaamisesta ja masennuksesta. Näitä videoita ja postauksia on jo ihan hirveästi, mutta mun mielestä niitä saa olla vielä enemmän koska jokaisella on oma näkökulma ja erilainen lähestymistapa. Nää on kuitenkin sellasia asioita minkä kanssa hirveen moni painii varsinkin nuoruudessa ja olis hienoa jos yhdellä videolla voi edes yhtä ihmistä edes vähän auttaa tai kannustaa. Saataisko me 200 lukijaa? :)

Mä olen kyllä hyvä pukemaan tunteita sanoiksi, mutta koska mua vähän jännittää nettiin kirjoitella niin aina kun ajattelen meneväni pintaa syvemmälle blogiteksteissä, meen ihan lukkoon. :D Koulubussissa aamulla tuli mieleen tehdä nyt se ihan ensimmäinen ei kosmetiikkaan liittyvä postaus ja kirjoitella jotain mikä menee vähän pinnan alle, ei netissä siis koko elämäänsä välttämättä kannata vuodattaa, but you get the point, right? :)



Toinen tapa millä ilmaitsen itseäni hyvin jos esimerkiksi tällaisessa lukko tilanteessa, on musiikki. Tossa 2 biisiä jotka ehkä kuvaa sitä mitä mä tunnen elämästä pari kuukautta sitten. Kuten monella muullakin, mulla kivikon kohdatessa musiikki on se jonka avulla käsittelen asioita ja tunteita. Mä oon näitä paria biisiä kuunnellu repeatilla sillon ku ajatukset on yllättäny. Mä voin hyvin ja oon onnellinen, mutta pari kk sitten tuli se elämänmuutos, tapaus, joka välillä kirpasee. Tiiän kuitenkin että oon 100 kertaa pahemmastakin selvinny eikä tää tuu olee yhtään eri asia. I'm a fucking phoenix. :D (feeniks-lintu) I rise from the ashes baby stronger and more beautiful than ever. Tiiän että tätä lukee monet mun ystävät ja tutut, niin kiitos teille murmelit tuesta, varsinkin MIMMU! <3 nbsp="" span="" style="font-size: 16pt;">Myös teistä lukijoista saan pirteyttä, on ihanaa kun voin olla oma iloinen yli-pirteä itseni vaikka joskus elämässä tuleekin kuoppia vastaan, mutta eihän me niistä kaaduta. :) Koulussa mul on ollu edelleen ihan hirmu kivaa, mulla on 3 uutta pikkuveikkaa and they got my back. :) Laitan tähän videon kuvausharjoituksista jotka lähti vähän lapasesta kun työkumppanina on kolme teini-ikäistä poikaa ja jokaisella likainen mieli. :D 



Mä oon toooosi tunteellinen ihminen ja tunnekuohuissa olen täynnä rakkautta ja pakkoa sitä julistaa, joten THIS GOES TO ALL MY HOMIES: THANK YOU BABES FOR UR LUV! 




Yo bros!




Mimmu 



Käytiin studiolla äänittää pari viisuu :)


1. OOTD 2. Adi ja mä 3. Marko ja mä 4. Mä halloweenina arpi naamarissa. :)



Hei! Ja hyvää joulunodotusta kaikille! :)
xoxo
♥: Ida

pssst! --> instagram

4 kommenttia:

  1. Aivan mahtava toi videopätkä! En pystynyt pidättämään naurua lopussa kun tuli noita "moka"pätkiä : D! Hauska vaihtelu, tää ei kosmetiikkapostaus:-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava että kelpas :> Teen näitä jatkossa pari kertaa kuussa :)

      Poista
  2. Tälläne random kysymys, mut ootko Lohjan ammattikoulussa? Vai mistä tunnet markon? :D

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä