lauantai 9. marraskuuta 2013 | 2.45

Halloween paardit+clients part 1

Viikko ennen halloweenia kaveri piti mökillänsä pienet Halloween pirskeet, ja koska olen ikuinen fairy-princess-unicorn, pitihän minun tottakai olla keijukaisprinsessa. :D Mulla oli ihana kruunukin mutta se jäi kuvista puuttumaan. :/ Tein myös parille kaverille maskit, eli pirun ja spurgun. :D Part 2 tulossa Halloween asiakkaista ja meiningeistä. :) Rakastuin noihin mun bling ripsiin mutta ne hukku. :D Kaadoin päälleni kilon bodyshimmeriä että nyt varmasti pitäis kimallusta olla tarpeeksi! Miten teillä meni Halloween, olitteko pukeutunu miksikään? :)


kickass ja piru! Karkki ja Niko :)







toinen, minun meikkaama piru, Ronja



Spurgu Eerika :D



stay tuned for part 2!
xoxo
♥: Ida

6 kommenttia:

  1. Niin siistejä taas jällleen! HUhhhhh! Mä olin horror sailor

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Kuulostaapa kivalta! :D Millanen puku/meikki sulla oli? :)

      Poista
  2. Ihan törkeen hieno keijumeikki :) Mulla oli omissa halloweenkemuissa ympäri maailmaa osina ostettu ja osittain itse väkerretty steampunk -henkinen asukokonaisuus. Anime-prinsessaksi nimettiin, vaikkei ollut tarkoitus sellaiselta näyttää, mutta käy se niinkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Hahaa ei kai siinä mitään, hauskan kuulonen :)

      Poista
  3. Upeita meikkauksia! Oot mahtava :3

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä