tiistai 5. marraskuuta 2013 | 22.25

Banneri-meikki Rouge Dior perfect plum

Hyvää marraskuun alkua kaikille! :) Mulla on tullu ihan mieletön määrä lukijoitaaaaaaa sekoon kun oon nii innoissani. :)

Tähän väliin laitan ihan meikkipostausta mutta laitan vielä Halloween asiakkaista maskipostauksen. ;) Tää on siis mun bannnerista meikkikuvaussessiot jotka mun on pitänyt tosi kauan postata mutta oon lokakuussa omistanut elämäni halloween maskeille. :D Olin syyskuussa tätini häissä ja hieman sitä ennen olin löytänyt uuden rakkauden, Diorin huulipunan (Rouge Dior) sävyssä perfect plum, ja täydellinen luumu se onkin, syksyn must sävy ja ehdoton lemppari! Mulla ei oo varaa pahemmin ostella sele-tuotteita, mutta tän ihanaisen löysin alekorista viidellätoista eurolla! xxx I paired the dark lips with a light bronzy smokey eye for the wedding party.

pssst! Eyeshadow and flame blogissa on IHANA arvonta, käykää osallistumassa TÄÄLTÄ!

Rouge Dior lipstick perfect plum
Loreal paris quad pro hazel eyes paletti
IsaDora quartet paletti pearls
Rimmel glam liquid liner
Loreal countor khol valkoinen kajal
MAC lightscapade
we care icon gain length mascara
falsies
(jätin meikkipohjan tuotteet kertomatta kun ne lukee niin monessa postauksessa :P)










xoxo
♥: Ida

6 kommenttia:

  1. Jos olisin sä, niin vaihtaisin varmaan tän blogin fonttia selkeämmäksi, nykyinen on aika lapsellinen ja vaikeaselkoinen :) Ja uskon, että monet muutkin lukijat ovat kanssani samaa mieltä! Nykyistä fonttia on suorastaan rasittavaa lukea.

    VastaaPoista
  2. Ihana meikki! Voisin tuijottaa tuota kuvaa vaikka koko päivän. :D Harmi, etten osaa itse meikata noin upeasti! Voi toki myös olla, että se sopii sun kasvoille huomattavasti paremmin kuin mitä se sopisi minulle. Upealta näytät joka tapauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Meikkityylejä on niin paljon erilaisia, että ihan varmasti sullekkin on sellainen, pitää vaan uskaltaa kokeilla. :) Ja harjoitus tekee mestarin. :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä