keskiviikko 30. lokakuuta 2013 | 9.06

Halloween: Stiched mouth and nose

Mä oon rakastunu näihin maskeerauksiin ihan megapaljon! I want to do mooooore. :D Tänään vuorossa tikkauksia. Tulevissa postauksissa on kuvat vähän hassusti että osassa mulla on pinkki tukka ja osassa vaalea, koska monet postaukset oon kuvaillu ennen kun värjäsin. :) Että älkää ihmetelkö, mulla on edelleen pinkki tukka. :D Vielä ois muutama halloween postaus tulossa niin pysykääs kanavalla, mukaanlukien mun masterpiece unzipped face. ;)

shockwaves hairwax
ripsiliima
coastal scents 252 sävyn luomiväripaletti
facepaint paletti
lumene blueberry musta eyeliner
we care icon lipgloss flamingo
lankaa
niittejä







see you tomorrow ft unzipped face!! :)
xoxo
♥: Ida

32 kommenttia:

  1. helvetin siistit ! miten ihmeessä oot tehnyt noi :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hiusvahalla ja ripsiliimalla :D voin tehä tutorialin jossain kohti :)

      Poista
  2. Vähänkö upeita !! atoin et noi on oikeita :o :D

    http://laughss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ootko tehny oikeesti itte? ;o MAHTAVIA ♥ !!

    VastaaPoista
  4. AWESOME!! sulla on niin ihania nää maaskeraukset ja meikkkaukset :33 jään seuraileen ;D

    VastaaPoista
  5. HUI ! vähä hienoja :o luulin eka että noi oli oikeet XDDD

    VastaaPoista
  6. Hyiiii!! Oot sitte ollu tosi järkevä ja pistäny neulan läpi, jonku vitun halloweenin takia :o En ymmärrä ihmisiä enää ollenkaan....

    VastaaPoista
  7. Vähän noi on upeet :o! Mite oikee teet noi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiusvahalla ja ripsiliimalla, kiitti :)

      Poista
  8. Hei vähänkö noi on mageita!Ja sulla on kiva blogi!
    http://dreamselinalifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. SIIS VAU! Mun teki ihan pahaa kattoa näitä, kun näyttää niin aidoilta! Vau! Olis kiva semmoinen postaus, jossa näytät, miten teet näitä! :)

    VastaaPoista
  10. vähänks aitoja :D onks toi veri oikeeta

    VastaaPoista
  11. VAAU! tooosi hienot halloween maskeeraukset! suu auki olin, upeaaa!!

    VastaaPoista
  12. olis tosi kiva saada joku tuto näistä. iha sairaa siistiit!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. työn alla, voi mennä vähän aikaa mutta tulossa on! :)

      Poista
  13. Todella aidon näköinen! Oot taitava :)

    VastaaPoista
  14. hyi! alkoi heikottaa kun katsoi noita, niin aidon näkösii :D.

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä