maanantai 28. lokakuuta 2013 | 23.45

Halloween: Pop art + thoughts

Heeei aluksi haluan ilmoittaa kuinka iloinen olen teistä uusista lukijoista!! Teidän kommentit ja se että pidätte blogistani on minulle ihan hirmuisen ihanaa, piristää päivää ihan mielettömästi kun lukee teidän kommentteja, saan niistä megapaljon lisäpotkua! :)

Tässä tällanen sarjakuva hahmo, moni on varmaan nähnyt pop art taideteoksia vähintään netissä tai jossain, oon youtubessa törmänny tällasiin monestikkin niin ajattelin tehdä oman versioni. :D Olisi voinut onnistua paljon paremmin mutta tunnetusti en ole mikään maailman kärsivällisin ihminen. :D Tää on melko helppo tehdä youtubesta justiinsa löytyy tutorialeja yms yms mallistakin voi katsoa, pitää vaan piirtää mustalla kaikki kasvosi ''ääriviivat'' ja kohdat joissa on varjoa. Koko naama täyteen vaan valkosia täpliä yms and bam you're ready. :P

Tuotteina käytin: Mehron white face paint, kasvomaalipaletti, coastal scents 252 sävyn luomiväripaletti, loreal color sensational lipstick lady red, lumene blueberry black eyeliner, ja oma meikki alla (tein tän illalla päivämeikkini päälle :D).

Sitten vähän kuulumisia koska ei ole resursseja tehdä vlogia lähiaikoina (my bestie Mimmu muuttaa niin oon muuttoapuna :>) Syysloma viikko meni mulla kivasti, ne jotka ei vielä tiennyt niin mulla oli synttärit toissa viikon maanantaina. Mentiin keskiviikkona tyttöjen kanssa vähän juhliiii ja voin sen sanoa etten oo vähään aikaan menossa. :D En muutenkaan vielä pari kk sitten juhlinu kun ainoastaan spessu tapauksissa. Oli mukava ilta kaikenkaikkiaan. :) Sain kaikkia ihania prinsessalahjoja, koruja, lompakon, meikkejä yms. hihii. :D En ehtinyt pahemmin levätä syyslomalla, kun tehtailin halloween meikkauksia sarjatuotantona (mulla on muuten kauhea kiire postata ne ennen ens vklp!:D), olin kavereiden kanssa koko loman, kävin vähän shoppailemassa ja niin edelleen. :) Ihan yötä myöten olin menossa ja nyt se kyllä tuntuu. :D Koulu on siis lähtenyt takasin käyntiin ja edelleen on mukavaa ja viihdyn tosi hyvin. Joskus vaan menetän pääni ja käteni kun yritän säheltää minulle uusien ohjelmien kanssa. :D Mitä mun pääkoppaan kuuluu niin oon alkanu uskaltaa elää. Uskaltaa olla ja tehdä. :) Uskallan repästä ja antaa luvan itselleni olla lapsi ja luvan olla aikuinen ja luvan olla valitsematta kumpaakaan. Mulla on hirveen paljon kevyempi olo ja toisaalta sitten taas jotkut asiat mietityttää. En nyt koko elämääni täällä avaudu mutta haluan olla teille aito. Laitan biisin loppuun niin siitä voi jotain päätellä. :D

After all, I can finally say that

I'm happy  ♥



edit: mä en ymmärrä mitä blogger on tehny tälle seuraavalle kuvalle! Kyyneleen sininen on lähteny karkuun ääriviivoista ja oikeessa silmässä musta ruudukko?!







xoxo
 ♥: Ida

2 kommenttia:

  1. Kaunis tuo silmämeikki, tuotahan vois käyttää pippaloissakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo, se on tosi simppeli tehäkkin. :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä