keskiviikko 23. lokakuuta 2013 | 10.33

Halloween: Pieni merenneito + uus tugga!

Kökkönen kuvanmuokkaus mutta koska ei oo peruukkia niin halusin fiilistellä mun all-time-favourite disney prinsessaa Arielia punasilla hiuksilla. :) Meikistä piti tulla IHAN erilainen mutta kun sitä sitten tein niin yksi asia johti toiseen ja tällainen tästä sitten tuli. :D Inspiraatio ja idea kuitenkin pysyi samana, eli silmämeikin muodoissa mielikuvana oli meri, vesi, pyrstöt, aallot yms, väreinä tietenkin arielin vihreä pyrstö ja liilat simpukat sekä meren kimallus, ja huulissa ihan kopioin Arielin huulimeikkiä, eli punaiset huulet it is. :) Tein cut creasen normaalia ylemmäs + räpsyripset saavuttaakseni enemmän animaatiomaisen isot silmät. :D

Coastal scents 252 shades palette
IsaDora quartet palette pearls
lumene duo luomiväripaletti hiekkasärkät
rimmel kulmakynäähh
loreal countor khol valkoinen kajal
rimmel liquid liner
viva la diva glitter eyeliner
we care icon gain lenght mascara
loreal color sensational lipstick 527 lady red
falsies








Tyggäättekste mun ilmeist? :D Ainiin, aattelin tässä tehdä vlogin lähipäivinä mun syyslomasta ja kuulumisista, eilen repäsin huolella ja liukuvärjäsin hiukset -->


I love iii it! <3 Nyt oon true prinsessa :D Olisi vaan kivempi jos ois pidemmät hiukset. :) Hei kohta loppuu aika kesken mutta jos nyt matti myöhäsillä sattumoisin tulee mieleen jotain halloween meikki ideoita niin kommenttia vaan, saatan ehtiä vielä tekemään, mulla on tietokone täys kaikkia halloween meikkejä/maskeja mitä oon tehny ja niitä postailen tässä varmaan melkeen päivittäin. :) 
C ya!
♥: Ida

2 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä