maanantai 19. elokuuta 2013 | 22.27

reasons to love being alive & that's who I am

Mikä olisikaan enemmän mua kuin ensimmäinen kuva. :) Kuka olen mitä rakastan in pictures, idean postaukseen sain Anni S:n blogista jonka arvonnankin juuri voitin, love her blog check it out! :) Muistakaa käydä tykkäämässä mun facebook-sivusta

Jos haluatte niin voidaan tehdä tästä hauska leikki, kommentoi millainen kuva sinulla jäi minusta tämän postauksen perusteella niin katsotaan onnistuinko kertomaan jotain persoonastani tällä kuvapostauksella. :) 




























♥: Ida

4 kommenttia:

  1. Moi!
    Myyn oriflamen tuotteita, ja mietin olisitko mahollisesti ollut kiinnostunut tilaamaan minulta niitä? :) Myydään siis kauneudenhoitoon tarkoitettuja tuotteita, meikkejä, rasvoja, pesuaineita yms. Voin lähettää postitse kuvaston jos haluat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva että lähestyit ja muuten olisinkin kiinnostunut mutta oon tällä hetkellä ihan p a niin en ikävä kyllä nyt voi ostaa. :( Mutta laitappa tonne mun sähköpostiin mikä lukee tuolla reunassa niin viestiä että saan sun s-postin että voin sitten ottaa yhteyttä kun tilanne näyttää paremmalta. :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä