sunnuntai 18. elokuuta 2013 | 11.42

Random make up look + testissä Loreal paris preference hiusväri!

Holaa! Tein tällaisen turkoosin meikin lauantaina kun oli menossa kavereitten kanssa ulos pyörimään, en oikeen tiennyt miksi kutsua siten joten se on random lookki. :D Lisäksi, testasin lorealin preference hiusväriä joka lupaa kiiltoa, sekä eliminoivansa keltaisuutta. Olin kyllä tyytyväinen ja näistä kuvista voittekin katsoa, laitan ensiksi meikkikuvat joissa minulla on vanhat hiukset ja sen jälkeen uudet hiukset. :)
Minulla on luonnostaan aika vaaleat hiukset, n. sävyä 10, mutta nyt kun olen ollut koko kesän töissä niin hiukseni eivät ole taas päässeet vaalenemaan auringossa vaan väri oli muuttunut tunkkaisen keltaiseksi, siksi halusin värjätä hiukset. En värjää hiuksia todellakaan usein, koko elämäni aikana olen värjännyt hiukset alle 10 kertaa. Nyt kuitenkin halusin tunkkaisuuden pois ja siksi päädyinkin tähän väriin. Olin lehdessä nähnyt että tästä väristä oltiin tehty tutkimus ja ihmiset olivat olleet todella tyytyväisiä mm. että ei tule keltaiset hiukset niinkuin monesti kun vaaleaksi värjää. Valitsin sävyksi 10.21 Stockholm, koska se on vain vähän vaaleampi kuin luonnollinen oma värini, joten juurikasvu ei tule olemaan huomattava eikä ole pakko alkaa värjäämään säännöllisin väliajoin.  Olin tyytyväinen lopputulokseen. Minulla on hieman punapigmenttiä joten pari päivää väri on hieman mansikan vaalea mutta muutamassa päivässä väri tasoittuu, keltainen tukkani ei mielestäni ole, vaan sain sen raikkaan lopputuloksen jonka halusinkin. :) Ja uskomaton kiilto! Tuote sisältää hi-shine eliksiiriä ja kyllä hiukset kiiltää. :D Aine ei edes tappanut hiuksiani mitenkään huomattavasti mikä on myös vaalennusaineille ominaista. :) Olen ihan amatööri hiusvärien kanssa kun ei ole tullut hirveesti koskaan värjäiltyä mutta olin ihan tyytyväinen, en tiedä muista. :)

Meikin tuotteet: Fit me meikkivoide sävy 110, lumene natural code shine & redness eliminator puuteri, gosh aurinkopuuteri, mac mineralize skinfinish lightscapade, rimmel kulmakynä, random puuteripaletti, loreal studio secrets primer,MAC pro longwear concealer sävyssä nw 15, make up store eyedust mercury, coastal scents 252 shades luomivärpaletti, isadora quartet paletti, lumene blueberry musta kajal, rimmel glam liquid eyeliner, we care icon gain lenght mascara, mac lipstick sävyssä Hue, irtoripset falsies





 sitten värjätyt hiukset:



♥: Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä