perjantai 16. elokuuta 2013 | 1.54

Back to school- meikkiä ja meininkejä♥

 Holaa! Nyt on ensimmäinen kouluviikko pulkassa, padappappappaaa, I'm lovin' it!!! :D Eli teille jotka ette vielä tienneet, olen ollut välivuodella ja tehnyt töitä ja maanantaina aloitin opinnot media-assistenttina. :) Vuoden aikana todellakin kerääntyi motivaatiota opiskelun suhteen ja koko viikon olen ollut yhtä hymyä ja hyppelehtimistä. :) Tää on todellakin mun juttu! On ollu niiiin kivaa ja kaikki jutut mitä ollaan tehty on ollu todella mielenkiintoisia ja pystyn ammentamaan tuota alaa tähän bloggaamiseen ja meikkailuunkin. :)

 Saatiin/piti ostaa Macbook pro:t ja I am feelin' it! I'm a mac mama. ;) Ihana, iihana tiatokoone, tänään sitten harjoiteltiin photoshopin käyttöä mikä oli ihan mielettömän hauskaa (ja vaikeeta ensikertalaiselle sekä macin että photoshopin suhteen), ihastuin silmien värin muuttamiseen ja näistä meikkikuvistani osa onkin Ida överin erivärisillä silmillä, kuvat on myös varmaan joidenkin mielestä ylimuokattuja mutta yhdistin tähän postaukseen vähän matskua harjoittelustani sekä back to school meikistä, en jatkossa raiskaa blogiani ylimuokatuilla kuvilla (mitä nyt jos juonteet blurraan veke :D), mutta siis pidemmittä puheitta, macillä muokatut back to school meikkikuvat. :)

Tää meikki mulla oli siis ensimmäisenä päivänä koulussa, aika perus ruskeat sävyt ja suljtettu banaanivarjostus, voi olla että oon tehny samantapasia ennenkin mutta tältä näytin ekana koulupäivänä. :)
Tuotteet: Fit me meikkivoide sävy 110, lumene natural code shine & redness eliminator puuteri, gosh aurinkopuuteri, mac mineralize skinfinish lightscapade, rimmel kulmakynä, random puuteripaletti, loreal studio secrets primer,MAC pro longwear concealer sävyssä nw 15, sleek luomiväripaletti storm, isadora quartet eyeshadow paletti pearls, mac pressed pigment luomiväri vanilla diamond, make up store eyedust mercury, rimmel glam liquid eyeliner, we care icon gain lenght mascara, mac lipstick sävyssä Hue






                         funny face


                                                           Minä ruskeasilmäisenä. :D
         
Ja överisinisilmäisenä. :D (tarkoitus näyttää epäluonnolliselta:D) Mun pitää vähän harjotella tätä macin käyttöä kun ei oikeen suostu luonnistumaan kaikki normaalit toimenpiteet, siksi kestikin näin kauan saada postaus ulos kun ei olla koneen kanssa päästy vielä yhteisymmärrykseen. :) Kertokaa lukijat ja miksei muutkin, mitä te opiskelette ja millaisia tunnelmia teidän koulun alkuun liittyi? :)
♥: Ida

6 kommenttia:

  1. Missä sä aloitit ton media-alan? Espoossa? :) Mä kävin sitä vuoden Omniassa ja jäin sit äitiyslomalle. Nyt oon vielä toisenkin vuoden kotona ja ens vuonna meen kakkosluokalle -97 kanssa :P Ties vaikka tulisin samalle luokalle sun kans, jos siis Omnias oot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo omnias, laitan vaik inboxii missä oon ku en viitti tänne blogiin laittaa ettei jotku hullut perverssit etsi mua käsiinsä :D

      Poista
  2. Opiskelen media-assarina ja tadaa, samassa koulussa ku sä mut kakkosluokalla :DD löysin sun blogin demist kesäl.
    Mun henkilökohtasen mielipiteen mukaa jättäisin noi blurrit pois kuvien taustasta, toki se auttaa keskittymää kohteeseen (eli sun naamaan), mut näyttää jotenki kummalliselta ja suttuselta (: Silmien värit oot muokannu tosi nätisti! Ja ootko lainannu kameraa koulus, kuvat on muutenki parempilaatusii nyt (: ? Valkotasapainoki on aika kohillaa!
    Aijoo, koulun alku iha jees xD ykkösel oli kivempii aineit mut no can do

    VastaaPoista
  3. Kiitti! :) ei oo koulun kamera vaan oma, en muista mikä merkki mut ihan perushyviä kuvia sillä saa, kiitti paljon vinkeistä! :) Mistä tiiät että oon samassa koulussa? :DD
    Mitä aineit kakkosel teillä on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska heti ku hakutulokset tuli, stalkkasin kaikki uudet ykköset totta kai ja sit tunnistin sut :DDDd... ja tottakai oon nähny sut koulussa myös!
      Meil on nyt kaks päivää viikos televisiotuotantoo, ja ku ite oon kiinnostunu enemmä nettisivuist ja graafisest puolest eikä toi videokuvaus hirveest innosta nii ääh :D mut nyt meil on kans mediatuotantoo mikä on sitä graafista, mia opettaa :) ja perjantaisin koko vuoden ajan on valinnaisii ja jotai attoo, muuta ei oo ainakaa viel ollu :) paitsi liikkaa to!

      Poista
    2. aaa okeii :D no kuulostaa mun mielest just kivalta :) ja must on nii hassuu olla ykkönen ku oon kaikkii tyylii vanhempi :D -94 on kaikki valmistunu ketkä on peruskoulust suoraa alottanu ja mä alotin vast nyt xD

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä