keskiviikko 24. heinäkuuta 2013 | 10.59

Snow fairy + kuulumisia

Kuulumisia
Oon ollut välivuodella ja vuosi kovasti lähenee loppuaan, mua alkaa pikkuhiljaa jänskättää kouluun palaaminen, ennen olin kesäloman lopulla että ei kouluun!!! Mutta nyt en malta odottaa ja oon että jippii kouluun! :) Vuoden työnteko on opettanut mulle monta asiaa mm. kuinka tärkeää on opiskella itselle ammatti ja että vaikka koulu saattaa joskus tuntua tosi rankalta niin tosiasiassa se on se elämän ''helppo'' osuus. :D Oon todellakin oppinu arvostamaan opiskelua ja saanu mega paljon motivaatiota sen suhteen. :) Joten, muistakaa kaikki jotka olette ehkä tienristeyksessä elämässänne opiskelun kannalta, vaikka koulu ei joka päivä ole kivaa, niin siitä saat valmiudet turvattuun tulevaisuuteen, ja ammatti kun ammatti niin paremmin työllistyvät hermannit joilla on tutkinto vaikka olisikin ihan eri alan tutkinto kuin minne olet hakemassa töihin.

Mulla on aika monta rautaa tulessa tällä hetkellä. :) Innostuin nyt tosta bollywoodista, oon katsellu leffakohtauksia ja oon päättäny että tää tyttö alkaa harrastamaan bollywood tanssia! :D Se näyttää niiiiin hauskalta, ja on varmasti supertehokasta liikuntaa! Oon myös alkanu järjestää nuorten get together jutskaa porukoitteni seuriksella, siellä laulelen ja soittelen ja jutskaillaan asioista maan ja taivaan välillä. :) Lisäksi on tää koulun alku, bloggaaminen ja meikkaaminen, työt, kitaran ja pianon soittotaidon palauttamisharjoittelu, ja muut ihan perusjutut. :D Ihan mukavaa olla ''kiireinen'', ei tuu jäätyä sängyn pohjalle laiskistumaan. :)

Meikistä:
Tämä lumikeiju meikkaus ei onnistunut sillä tavalla kun olin toivonut, mutta ihan kiva tämäkin, ''lumihiutaleet'' olisi saaneet olla hiutaleisimpia ja kolmiulotteisempia ja kokonaisuudesta olisin halunnut saada vähän valkoisemman. Kuviot olisin halunnut siistimmin mutta silti smudgysti, en tykkää. Kertokaa mitä mieltä olette. :)

Tuotteet: Fit me meikkivoide sävy 110, lumene natural code shine & redness eliminator powder, 6 sävyn megaiso nimetön luomiväripaletti josta valkoista käytin puuterina, , sleek luomiväripaletti storm 578, loreal studio secrets primer, maybeline color tattoo 24h valkoinen luomiväri/pohjustusväri, coastal scents 252 sävyn luomiväripaletti, loreal countor khol valkoinen kajal, rimmel black liquid eyeliner, lumene blueberry curl mascara, artistry vaaleanpunainen huulipuna sävy delicate,we care icon magnetic eyes eyeliner sininen, we care icon lipliner nude, viva la diva hopea glitter eyeliner + valkoiset glitter hiutaleet, en tiedä merkkiä kun sain kaverilta. :D käytin myös jotain ihmeen eyeshimmer mömmöä ja ripsiliimaa hiutaleitten kiinnitykseen, niissäkään ei lue merkkiä.. enjoy :)









Mitä tykkäätte :) 
 ♥: ida

2 kommenttia:

  1. vau ihan älyttömän upee meikki! mitä oot laittanut noihin kulmakarvoihin?

    http://meandmylittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pohjustin ne valkosella kajalilla, sudin päälle sinistä luomiväriä, ripsiliimaa ja sitten tollasia glitter hiutaleita. :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä