maanantai 15. heinäkuuta 2013 | 14.11

Show me some sweet lovin'


 Heii! Show me some sweet lovin' ja klikkaudu lukijakseni. :) Blogini sivusta löytyy linkit, bloglovin ja toi google/blogger juttu. :) Mulla on lukijoille kivoja juttuja tiedossa syssymmällä. ;) Tässä on vähäsen siitä mitä tää harrastus on mulle ja miten se alko. :)

Little somethin' somethin' about being a makeup geek!

Mä rakastan meikata. Tää on kuultu varmaan monen meikkitaiteilijan suusta mutta my face is my canvas and makeup is my paint. Joidenkin korvaan saattaa kuulostaa tyhmältä mutta meikkaaminen on tavallaan taidetta. Meikkaamisessa saa toteuttaa omaa luovuutta. Voi olla kuka vaan, olla minkä näkönen vaan, meikeillä voi tehdä niin monia juttuja ja ne kaikki (ellei satu olemaan jotain zombie hirviö maskeerauksia) kaunistavat. Mä oon sellanen tyttö joka haluaa isona olla prinsessa ja joka rakastaa kaikkea nättiä ja kimaltavaa. Mulla on esteettinen silmä ja sen takia tää on mulle luonteva ala. Tätä mä haluan sen prinsessana olon lisäks tehdä isona. :)

Mä olin just täyttänyt 17 kun mä ihmettelin että youtubessa on tällasia meikkitutoriaaleja. Olin hakenut youtubesta muistaakseni burleski leffan biisejä niin sieltä hausta pomppasikin sitten tutoriaaleja. En niitä sen enempää kattonut mutta keksin sitten hakea hakusanalla makeup tutorial että mitäs täältä löytyykään. Sieltä sitten ensimmäisenä koreili Promise Phanin meikkitutot. (dope2111) Klikkasin, ja se oli sitten siinä. Ida oli koukussa. :D  Katselin niitä pari kuukautta ja uskaltauduin kokeilemaan joitakin juttuja itsekkin. Sitten löysin meikkiverkkokaupan pretty.fi, ja ajattelin että nyt tilaan sudit ja vähän meikkejä että voin ihan tosissaan alkaa tähän touhuun. :D

Sudit tuli ja ekat kerrat kun niitä kokeilin nii oli naama kyllä niin suttunen että huhhuh. :D Mutta sitten se alkoi luonnistumaan, aloin rohkeasti kokeilemaan uusia juttuja, harjoittelin, tulin paremmaksi, aloitin sitten viime talvena oman bisneksen ja aloin kauppaamaan näitä meikkauksiani. :) Oonkin päässyt esimerkiksi Luistelunäytökseen meikkaamaan muksuja, erään ammattikoulun muotinäytökseen, Wanhojen tansseihin ja erinäisiin synttäripippaloihin ja muihin kemuihin. Syksyllä on tosipaikka kun minulta on tilattu häämeikki ja se onkin ensimmäinen minulle ihan oikean morsiammen kanssa. :)

Nyt oon koko kevään ihan tosissaan harjotellu ja harjotellu ja tehny kaikkia meikkejä mitä mieleen juolahtaa ja kehitystahti on ollut huimasti nopeampi kun on siihen oikeesti paneutunut sata lasissa. Viimeisin juttuni on ollu tää blogi. :) Vaikka mulla ei hirveen isoa lukijakuntaa vielä ole, niin haluan että tiiätte että mä mietin kaikkia ketkä sattuu klikkaamaan tälle sivulle. Mä yritän tehdä mahdollisimman erilaisia juttuja että olisi kaikille jotakin. Tää on sellanen juttu mitä mä tykkään tehä yli kaiken ja mä haluun myös päästä vielä pidemmälle. :) This is so damn fun!! Haluan tulla alan ammattilaiseksi ja haluan päästä pitkälle ihan bloginkin kanssa, koska mulle se tarkottaa että pääsen elää mun unelmaa. :)

Kiitos ihanista kommenteista ja kannustuksesta! Sivusta löytyy linkit missä  kaikkialla mua voi seurata, ja jos et oo jo lukija niin klikkaappas ihmeessä seuraus nappuloita jos blogini miellyttää silmääsi. :)

Mua on tässä nyt naurattanut muuten tällanen juttu:


Hahahahahahahahahahahha :D Sama ihminen? Maybee, toi alempi on kyllä varmaan lähempänä mua kun aamulla herään. :) No ei vaan. Please comment!
Love ya!

                                    ♥: ida





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä