maanantai 8. heinäkuuta 2013 | 11.12

Makeup-guru inspired Scar look

Hei! En tehnyt arpea vaan leijonakuninkaan Scarin. :) Tilaan youtubessa yhden meikkigurun kanavaa joka on mah-ta-va. Puhuinkin hänestä sailor girl postauksessa ja kyseessä on Charis Lincoln (charismastar). Olen hänen #1 fani (+ se on samanlainen disneyprinsessa haaveilija kuin minä) ja suurin imartelun ja ihailun muoto onkin perässä tekeminen. Älkää huoliko, olen edelleen luova ja minulla on edelleenkin omia ideoita, mutta kun katsoin hänen Scar- tutorialin, minun oli aivan pakko tehdä perässä, koska koko lookki näytti niin hauskalta tehdä!!! Ja se myös oli! Tulos ei ole lähellekkään yhtä hyvä kuin Charisilla mutta omiin taitoihini olen kyllä ihan tyytyväinen. Teen tästä varmaan uuden version kun oon vähän harjoitellu että tulis sit parempi. :) scarrrrrrr

Hi! I didn't do scars but I did Scar the lion. :) I'm subscribing a makeup-guru on youtube and she's a-mazing. I talked about her on my sailor girl post and her name is Charis Lincoln (charismastar). I'm her #1 fan (+she's the same kind of disneyprincess dreamer as I am) and the greatest form of flattering is trying to do the same things. But don't worry, I'm still creative and I've still got my own ideas, but when I looked her Scar-tutorial, I just had to try to do it myself, because it looked so fun to do!!! And it was! The result wasn't nearly as good as Charis' but I think I did fine. I think I'm gonna repeat this look after practising so it would turn out better. :) scarrrrrrr

Tuotteet/products: Fit me foundation 110, lumene natural code shine and redness eliminator powder, loreal studio secrets pohjustusvoide/primer, lumene blueberry black kajal/kohl, maybeline express eyebrow pencil, loreal countor kajal/kohl, coastal scents 252 paletti, we care icon lipliner nude, lumene blueberry curl mascara, falsies






Näytän niiiin oudolta. :D I look sooooo weird. :D
Teemakuukausi jatkuu ja tulossa on vaikka mitä, ne mitä oon aiemmissa postauksissa luvannu tehä niin tulossa on. ;)
Theme month continues and there's lots of things to come, the looks I've promised to post here are on their way. :)


2 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä