perjantai 19. heinäkuuta 2013 | 10.58

Haaste!

Kiitos haastajallelleni!
Haasteen on tarkoitus löytää uusia blogjeja ja auttaa huomaamaan niitä, joilla on alle 200 lukijaa.
Minut haastoi Tiia

Säännöt: 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville. 
4. Heidän pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa. 
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut.

1.  11 asiaa minusta
1. Osaan laulaa ''when you believe'' hepreaksi ja ''can you feel the love tonight'' italiaksi. :D
2. Mua ei pahemmin kiinnosta laukut eikä kengät, mutta mulla on armoton korvakorufetissi.
3. Olen käynyt tukioppilas- ja isos koulutuksen.
4. Olen ikuinen pikkuprinsessa. Voisin mennä vielä kymmenen vuoden päästä disneyworldiin ja olla yhtä innoissani kuin 14 vuotiaana kun siellä kävin. :)
5. Uskon Jumalaan. :)
6. Mulla on kaksi järjetöntä fobiaa: Pelkään perhosia ja E.T:tä niin paljon että saan niistä paniikkikohtauksia.
7. Olen yber musikaalinen, taiteellinen ja visuaalinen mutta matikanopettajani eivät ole uskoneet silmiäni kun ovat huomanneet kuinka huono olen matemaattisissa aineissa! True story.
8. Oon tosi tosi herkkä, itken melkeen joka leffassa.
9. Rakastan lukea kirjoja. Mulle on ihan helppoa lukea 700 sivun kirja päivässä tai kahdessa.
10. Kirjoitan omia lauluja, runoja ja artikkeleita, muutamia on julkaistu. :)
11. Olin 9-luokalla Lucia-neito, mistä olin unelmoinut sen 9 vuotta. :)


2. 11 haastajan kysymystä
1. Kuinka kauan oot blogannut? - Aktiivisesti päälle kuukauden :D
2.Mikä oli lempi bändisi/artisti 5 vuotta sitten?- Varmaan Jonas Brothers. xD
3.Kumpi olisit mielummin, kuuro vai sokea? Miksi?- Sokea. Koska musiikki. Mutta en haluu olla sokeekaan koska meikkaus. :(
4.Ootko käynyt tänä kesänä missään festareilla?- En oo käyny :(
5. Onko tämä kesä ollut parempi kuin viime kesä? - No onhan se :)
6. Minkä värinen puhelin sulla on? - Musta
7. Onko sulla oma tv ja tietokone? - Poikaystävän kanssa yhteinen tv, kone on menny rikki :D
8. Mikä on kauhein kokemuksesi?- Äitin ja isin avioero varmaan :/ mutta siitä on jo kauan. :)
9. Bloggaatko huviksesi vai onko sulla joku ns. päämäärä? - No varmaan kumpaakin. Mä haluaisin päästä tällä johonkin meikkaustyöhön tms. joskus mutta teen tätä myös sen takia kun on niin kivaa. :)
10. Kuka on sulle tärkein henkilö? - Poikaystäväni Kasper. :) Love u! 
11. Mikä on elämän tarkotus? - To find happiness. :)

3. 11 kysymystä haastamilleni
1. Mikä on noloin lapsuudenmuistosi?
2. Mikä on lempielokuvasi?
3. Paras kesämuistosi?
4. Iphone, lumia vai samsung?
5. Kynsilakka vai huulipuna?
6. Onko mikään unelmasi käynyt toteen? Mikä?
7. Single or taken?
8. Suurin unelmasi?
9. Kiusallisin hetki koko elämässäsi?
10. Lempi näyttelijäsi?
11. Mitä harrastat?

4. Haastan seuraavat blogit:
 
Good luck ! 
♥: ida
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä