keskiviikko 31. heinäkuuta 2013 | 2.17

everyday look: less is more, or is it?

Hola mi guapas! Poikaystäväni (ja monet muutkin) aina jauhavat siitä kuinka näyttäisin niin paljon nätimmältä vähemmällä meikillä, so I'm gonna prove them wrong! :DD Eyeliner on must tuote, ilman sitä näytän aivan urpolta, ja en tällä kertaa pakannut luomiväriä silmäluomiini paksuksi kerrokseksi color tattoon avulla, vaan pohjustusvoide/meikkivoide seos sai riittää. Tein kuitenkin parhaani ja yritin tehdä tästä kevyestä meikistä niin hyvän kun pystyin, mutta minun mielestäni näytän vaan paremmalta vavhemmilla meikeillä. Pakkelikerros kuitenkin pannaan, en sellaisesta pidä, mutta kissarajaukset ja näyttävät (ei välttämättä tummat tai vahvat) luomivärit on vaan mua.Tein vaaaaaalean ruskealla banaanivarjostuksen ja liikkuvalle luomelle laitoin shimmerbeigeä ja valkoista. Tein rajauksen kynällä ja luomivärillä. Pidin meikin vaaleana ja simppelinä, muille varmasti sopii mutta itselläni en tykännyt. :D

Vitsi että jännittää koulun alku! On ollut vuosi opiskelusta taukoa ja enää 2 viikkoa niin tää likka on taas koulun penkillä, en malta odottaa!! :D On tullut ikävä kieltenkin opiskelua joten ainakin espanjan otan valinnaiseksi jos vain mahdollista. :) Mitä te odotatte innolla tai inholla koulun alkamisen suhteen? :) comment!

Tuotteet: Fit me meikkivoide 110, lumene natural code shine & redness eliminator powder, loreal studio secrets primer, sleek glo powder, sleek eyeshadow palette storm, lumene blueberry musta kajal, loreal countor kohl valkoinen kajal, maxfactor earth spirits valkonen luomiväri, maybeline express eyebrow pencil, we care icon magnetic lips lipliner nude, lumene blueberry curl mascara






 Minen tykkää!!!! Pakollinen kuva lauantain tyttöjen illasta kun olin ehostautunut paremmin :) -->




Tulee olemaan varmaan tiuhempi postaustahti kun nyt kesälomalla on aikaa tehdä erilaisia meikkauksia, lähden myös tässä lähiaikoina ystäväni Miljan kanssa Helsinkiin meikkishoppailemaan ja ihan ensimmäistä kertaa MACin pisteelle stockalle, can't wait! Milja on kaveripiiristäni toinen meikkaajatyttö, we share the same passion, jos haluan lörpötellä meikeistä ja kauneustuotteista niin soitan sillon Mimmulle, voipi olla että tämä tyttönen suostuis tekemään mulle vieraileva tähti postauksen missä siis olisi hänen itsensä tekemä meikkaus, ja sitten voidaan yhdessä rohkaista Mimmua alkamaan vaikka bloggaamaan! :) 
See you soon!
♥: ida

8 kommenttia:

  1. oot tosi taitava meikkaamaan! :) mä kyllä tykkään tästä luonnollisemmasta lookista!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tuo luonnollinen look, saa kasvosi näyttämään jotenkin ihanan raikkaalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :)) mä en itse lämpene yh-tään. :DD

      Poista
  3. Ida nyt alat totutella enemmän tohon luonnolliseen lookiin ! Paljon parempi esim. Arkena , säästä kunnon tälläytyminen erikoisii päiviin tai viikonloppuihin. Olet kaunis myös ilman eyelineria ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon! :) Oot ihan oikeessa että on kivempi jos vklp on sit kivemmin meikkiä, mutta mä en jotenkaan osaa olla ilman linereita! :D

      Poista
  4. Komppaan Sarppaa: näytät todella kauniilta tuossa luonnollisemmassa lookissa! Silmäsi vaan on tottunut rajauksiin ym., mutta kannattaa opetella olemaan ilmankin. ;)

    VastaaPoista
  5. Olet tosi kaunis tyttö ja mun mielestä toi ylempi näyttää paremmalta, vaikka eyelinerin suurkuluttaja itsekin olen! :p Joskus olen saanut kommenttia että pitääkö töissä olla noin hienona (????) kun mulla on ollut tyyliin ripsiväriä ja ohuet kissarajaukset(pohjustuksen ja kulmien lisäksi). Olin vaan että mitäs hemmettiä, tämä on mun arkilookki?!

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä