perjantai 28. kesäkuuta 2013 | 5.29

Dear Diary

Hei vaan! Postaan seuraavan kerran ensi viikolla, mutta tässä syy pieneen blogihiljaisuuteen. :)

Olen asunut 10 kk avomieheni kanssa yhteisessä kodissa. Rakastan ihanaa valoisaa kaksiotamme yli kaiken mutta nyt joudumme muuttamaan pois. Jäin joulukuussa työttömäksi ja työttömyyttä kesti kolme kokonaista kuukautta, koska työpaikkoja ei nuorille löydy joka kiven alta. Sain vihdoin maaliskuussa työpaikan lähikaupasta mutta sielläkin vuoroja on melko nihkeästi. Minulle varmistui syksyksi opiskelupaikka joten päätimme mieheni kanssa muuttaa muutamaksi kuukaudeksi takaisin vanhempieni luoksi keräämään rahaa, jotta minun opiskelijana olisi varaa asua omillani. Myöskin sellaiset asiat kuin ajokortti ja meikkijutskat olisi mukava hankkia ilman vararikkoa. :)
 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/9080763/?claim=rn25egrtxvh">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Olen viime viikkona postannut vähän laiskasti, koska olen ollut töissä ja kotona pakkaamassa kamppeita kasaan ja huomenna sitten on virallinen muuttopäivä. Haikeissa tunnelmissa olen pakkaillut koska kotini on minulle niin rakas ja tulen aina muistamaan minun ensimmäisen oman kodin.

Ajattelen asiaa kuitenkin positiivisesti, jossain tuolla on minulle tarkoitettu vielä kivempi koti. :)

Heti kun muuttopuuhat on ohi niin minulla on taas aikaa rakkaalle harrastukselleni! Oliskos ideoita millasia meikkauksia haluaisitte nähdä? :) Äänestä kommenttiboksiin viidestä vaihtoehdosta tai ehdota oma ideasi!

Vaihtoehto 1. Sateenkaari-meikki
Vaihtoehto 2. Riikinkukko-meikki
Vaihtoehto 3. Smokey eye-meikki (koska en ole sellaista perusjuttua vielä postannut)
Vaihtoehto 4. Bollywood-meikki
Vaihtoehto 5. Sailor girl -meikki

ÄÄNESTÄ!!! :))) Ja jos pidät blogistani, niin paina liity tähän sivutoon nappia niin tulet blogini lukijaksi. :)
Pus <3 : Ida

2 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä