sunnuntai 23. kesäkuuta 2013 | 4.22

Blue as the midsummer sky!

Hyvää juhannusta kaikille! Minulla on ollut erittäin erittäin kiireinen viikko ja nyt on viimeisimmän postaukseni jälkeen ensimmäinen kerta kun olen kerinnyt tietokoneen ääreen joten pahoittelen kovasti että söin sanani jokapäiväisistä postauksista! Olen ollut töissä, ja olen muuttamassa niin pakkailemassa ja tekemässä ruokia ja mökkeilemässä jne jne jne. Lumiastani on ollut pitkään näyttö hiukan irti ja eilen se lakkasi kokonaan toimimasta ja kun en kameraa omista niin täytyy nyt säveltää ja soveltaa että pystyn kuvia lisäilemään meikkauksistani. Ehdin ennen juhannusta ottamaan kuvat yhdestä meikkauksesta ja onneksi olin lähettänyt ne omaan sähöpostiini niin eivät jääneet kännykkääni. :) Eli taivaansiniset tupla-liner meikit tein. :)

Tuotteet: Fit me meikkivoide sävy 110, Lumene natural code shine and redness eliminating powder, gosh aurinkopuuteri, sleek hehkupuuteri sävy peach, colour tattoo 24h valkoinen luomiväri/pohjustusväri, maybeline new york expression eyebrow pencil, loreal countor khol kajal, rimmel liquid eyeliner, maybeline falsies volum' express mascara, lumene blueberry curl mascara, yves rocher huulipuna sävy r121, coastal scents 252 sävn paletti, sleek luomiväripaletti sävyt storm 578






2 kommenttia:

  1. Tee jotain räikeetä ! Oranssii, punasta, vihreetä tai keltasta! :) mut ei sinistä tai pinkkiä, ne on niin helppoja :) tai kokeile sateenkaari meikkei, se ei ehkä oo ihan helppoo, mut onnistuu kyllä, oon ite tehny ja se on aika veikee :) sun blogis on superkiva :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) saamasi pitää, mulla on vielä lisäämättä kuvat yhestä turkoosista meikistä, oon jotenkin hurahtanut sinisen eri sävyihin. Vihreetä en ole kokeillut koska vihreä ei sovi silmieni väriin mutta taidan tässä lähipäivinä tehdä lukijatoive meikin ;)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä